Logistia
yrityskeskus
Brändi eläväksi asiakkaita kuunnellen
Logistia yrityskeskuksen brändi on uudistettu asiakkaita kuunnellen. Ison talon brändiuudistus sai alkunsa asiakkaiden ja muiden sidosryhmien haastatteluista sekä strategiatyöstä.
Kind Life on toiminut Logistian strategisena brändikumppanina ja toteuttanut asiakasymmärrykseen perustuvaa brändin konseptointia ja systemaattista uudistamista.
Vahva brändilupaus
Logistia yrityskeskus tarjoaa mielenrauhaa työhön ja viihtyisät puitteet kokouksille, jotta asiakkaat voivat keskittyä olennaiseen. Logistian brändi on kiteytyy brändilupaukseen “Meillä on hyvä tehdä töitä.” Kind Life on tukenut asiakasta brändinhallinnan keinoin pitämään kiinni brändilupauksesta ja brändin elävänä.
Brändistrategia on tuotu käytäntöön muun muassa palvelumuotoilun ja brändiviestinnän keinoin. Yrityskeskuksen palvelut on tuotu helposti saataville suoraan verkkokaupasta. Logistia yrityskeskus on saanut uuden visuaalisen identiteetin ja työkalupaketin pitää brändi yhtenäisenä kaikissa kanavissa.